Tuesday, July 10, 2007

hírlevél7















No, de a többit majd az idő megmutatja, hagyjuk az érzelgősséget. A hétvégéink változatlanul izgalmasan telnek, Hunornak nem lehet panasza, mert mióta Ludo hazament (igen, sajnos hazament L! De illően elbúcsúztattuk egy meglepetés beach partyval. Ami egészen addig tartott, amíg a szokásosan óvatos kicsi sárga ember nem jött az elemlámpájával kiparancsolni minket a vízből, mivel itt japánföldön az éjszakai fürdőzés is tilos.) Szóval mióta Ludo elment, Mina, a marokkói lány mellett Laina, a tahiti lány lett a kempingezőtársunk, úgyhogy Hunor a hétvégéit három virgonc csajszi társaságában tölti J. A múlt héten Minnajimán sátoroztunk, ami egy ici-pici sziget, gyönyörű halakkal. Lassan én is kezdek belejönni a sátorozásba, bár a lelkesedés eddig sem hiányzott, de mostmár megtanultam sátrat állítani is, úgyhogy végre talán hasznomat is veszi Hunor (bár a fagyűjtéssel még mindig hadilábon állok J ). A sátrunk 2 személyes, úgyhogy a múlt hétvégén nagyon gálánsak voltunk, a két lány aludt benn a sátorban, mi pedig Hunorral a tengerparton a sátor mellett. Nem volt túl kényelmes, de így legalább gyakran felébredtem, és hallgattam a tenger hangját, néztem a csillagokat, aztán pedig a napfelkeltét.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home